Be Invisible


Hai. Welcome to my pink + blue blog. Feel delightful to read something about me. Or you want to see my stuff? Read the story back here :)

CBOX CODE HERE. MAX WIDTH=260px;

PUT YOUR GOOGLE FRIEND CONNECT CODES


100% Copyright by UR NAME HERE
Powered by Blogger.
aku sedang menghdapi kekeliruan :(

Salam , selamat pg .. Sebenarnya aku taktahu nak taip apa dalam ni  , otak aku ni memikirkan macam macam hal :( Aku selalu rindukan dia , tiap saat , aku takboleh tipu diri aku , tp dia cintakan aku sebab apa ? Mulut dia kata , dia ikhlas mencintai aku . Bertungkus lumus sebenarnya aku nak tahu semuanya sayangg . Aku takot , disebabkan kisah silam kau , kau ingin membalasnya dekat aku :( . Semuanya aku fikir . Kakak aku say dea *ok* hmmm , but why ? Allah S.W.T selalu bg aku dugaan yang berattt setiap mase . Tp Bila aku bersama sidiaa aku terlalu gembira tp kenapa waktu nya singkat singkat :( Aku ingin bersama kau lelama . Tp acane ? Hmmm . Sejak sejak ni ,  ada perempuan cass diaa . ya allah , dugaan apa lg yg kau berikan ? Sesungguhnya aku tak kuat untuk harungi nya . Tetapi aku harus kuat kan semngat aku , sbar menghadapi semuaa nya . Aku tahu kau sedang menguji ku ya allah . Dengan rela hati aku menerima . Hmmm
Aku risau kan dia selalu , yelahh macam aku , sejujurnyaa aku dah lupa kan ex aku sjak kehadiran kau sayang . Sbab kau mampu membuka hati ni , Aku takot kau jadi lelaki yg tk berguna ni luar sanaa . Aku Sedihh selalu bila memikirkan hubungan kitaa . Walaupon aku sakit sbb kau , aku tak kesah . Janji kau boleh jage diri tanpa curang kan aku . Aku bukan ape , akuu cuma fobiaa . Aku tkot sejarah lame berulang . Hmm , Aku baca chat kau dgn ex kau . Aku tahu kau rindu kan ex kau . Aku dapat rase kan . Btw nevermind , aku diam jea , aku takboleh halang perasaan kau tu . Aku akui dulu aku jahat , K aku pon tk sempurna macam girl lain . Barang kau bg aku tu , aku hargai gila gila . happy sangatt , walaupon kau tk bg aku kemewahan . Aku tahu kau tk mampu nak bg semua tu . Takpee , Aku just nak kepercayaan kau , kejujuran kau , kesetiaan kau , keihklasan kau . Tu jea . Hope kau boleh jage aku  . Skrg ni , aku sayangg kau gila gila :'( Kekadang aku cemburu kau chat nan perempuan terlalu melampau , sbb knp ? Sejak kau pesan ngan aku jangan nkal kat facebook . Aku tak pernah buat tu lg sejak kau pesan mcm tu . Aku try jage hati kau sepenuhnya sbb aku sayangkan kau . And percayalah kata aku , akuu takkan tinggalkan kau walau sekali pon , susah senang kita bersama . banyak tp nya bilaaa aku couple ngan kau ;( Aku tkot , family kau takbole terima aku . and aku takot kehilangan kau . Sbb sejak kau couple dgn aku , aku berubah menjadi seorang yg jujur . Apa yg aku cakap semua jujur taw sayang , aku pernah tipu sekali je then aku tak pernah nak tipu lg . Kekdang sedih jea by tiap malam cuk . Why ? Aku takoot . Tp kau selalu tampil dah yakinkan aku . Thankss :> Kekadang aku gelak teringat kan memori indah kitaa , kekadang aku menangiss terkenangkan hubungan kita bila gaduh . Sebab aku takutt sangat ~ And aku faham lelaki konfem ade ego . Wlaupon kau maki aku acane pon , aku tetap sayang kau . Perasaan aku tak pernah tipu aku , Iff aku di takdirkan berpisah ngan kau . Sejujurnya aku sudah berjnji takkan ada orang lain selain kau . Setiap kali aku berjanji mesti perkataan ni yang keluar dr mulut aku kan ? hope kau percaya yng aku betol betol dah sayngkan kau <3 Entah lah , aku taktaw ape yg aku rasaa ni . Hanya Tuhan maha Mengetahui . Sejujurnya aku sayangkan kau macam aku sayangkan diri aku . Take care sayang <3 Bahagia nya aku dengan kau :') Hahaa aku rindukan kau :') Aku harap aku tk tersalah plih orangg . Thanks 4 everything ;) Menangis aku ingat kenangan pahit , tp kau tampil kehadapan & mengatakan benda da lepas jgn di kenang & lap air mata aku , and i know u always beside me dear <3 Iloveyouforeverandever <3